Tuotetuki

Valitse tuotteesi:

 

Vino series

Aloitusopas

Jalkojen kiinnittäminen


Serene series

Aloitusopas

Usein kysytyt kysymykset – F.A.Q

Mikäli tältä tukisivustolta ei löydy vastausta, asiakaspalvelumme palvelee osoitteessa contact@artome.fi

Yleistä

Mitä Artome-älykalusteet ovat?

Artome-älykalusteet tuovat kotiisi laadukkaan äänentoiston helposti ja vaivattomasti, ilman ylimääräisiä johtoja ja näkyviä laitteita. Älykalusteiden avulla voit katsella televisiota, suoratoistaa viihdettä ja kuunnella musiikkia kuten ennenkin, mutta kokea elämyksen uudella tavalla. Kalusteeseen kiinteästi integroitu tekniikka on suunniteltu toimimaan olemassa olevien laitteiden kanssa, eivätkä tuotteet sisällä kaukosäätimiä tai ohjaimia.

Onko Artome-tuotteita saatavilla ilman tekniikkaa?

Artome-lipastoja on saatavilla myös ilman äänentoistotekniikkaa. Kysy lisää jälleenmyyjältä tai asiakaspalvelustamme.

Mistä saan apua älykalusteeni käyttöönottoon tai tukea ongelmatilanteissa?

Tutustu Artome-älykalusteen mukana toimitettuun käyttöohjeeseen sekä aloitusoppaaseen. Lisätietoa saat tukisivustoltamme www.artome.fi/support tai asiakaspalvelustamme.

Tuotteeni on vaurioitunut kuljetuksessa. Mitä teen?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Stereo ja Cinema

Mistä tiedän toimiiko televisioni Artome-TV-tason kanssa?

Artome-TV-tasot toimivat kaikkien televisioiden kanssa. Nykyaikaiset televisiot voidaan yhdistää TV-tasoon HDMI-liitännällä (mikäli televisiosi tukee CEC-standardia) ja vanhemmat televisiot analogisen ääniliitännän (kuulokeliitäntä tai RCA-ääniulostulo) kautta. (Analoginen ääniliitäntä saattaa vaatia erillisen kaapelin tai adapterin, ei toimiteta laitteen mukana).

Olen ottanut Artome-älykalusteen käyttöön, mutta TV-tasosta ei kuulu ääntä?

  • Tarkista HDMI- ja virtajohtojen kytkennät. Kaikkien liitinten tulee olla tukevasti kiinni ja HDMI-johdon kytkettynä HDMI ARC -liittimeen.
  • Varmista televisiosi käyttöohjeesta, että laitteesi tukee CEC-standardia.
  • Vaihda digitaalinen äänilähtö televisiostasi Stereo, PCM- tai LPCM-muotoon
  • Tarkista televisiosi ääniasetuksista, että kotiteatteri on kytketty käyttöön.
  • Kokeile toista HDMI-kaapelia.
  • Ongelman jatkuessa ota yhteyttä tuotetukeemme.

Lipastot

Älylaitteeni ei saa yhteyttä lipastoon. Mitä teen?

Tarkista, että älylaitteessasi on Bluetooth-yhteys käytössä. Parita laite ja lipasto uudelleen älylaitteen käyttöohjeiden mukaan. Mikäli olet käyttänyt lipastossa aiemmin ulkoista äänilähdettä eikä älylaitteen Bluetooth löydä lipastoa, paina lipaston takapaneelin painiketta.

Haluan käyttää Bluetooth-yhteyden sijaan erillistä äänilähdettä. Miten toimin?

Yhdistä äänilähde (esim. Google Chromecast Audio) lipaston takapaneelin 3,5 mm liitäntään. Kytke soitin käyttöön painamalla takapaneelissa olevaa painiketta.

Yksi lipaston laatikoista ei aukea ollenkaan, miksi?

Älylipastojen soiva osa on suunniteltu kiinteäksi, eikä sitä voi avata. Mikäli lipaston äänentoistotekniikan kanssa ilmenee ongelmia, ota yhteyttä tuotetukeemme.

Lipaston laatikko aukeaa tai sulkeutuu heikosti, miten toimin?

Push open –mekanismilla toimivat laatikot aukeavat ja sulkeutuvat parhaiten painamalla kevyesti laatikon yläreunan keskeltä. Mikäli laatikko aukeaa silti heikosti, tarkista laatikon mekanismien säädöt. Jos mekanismien säätäminen ei auta, tai mekanismi on fyysisesti vioittunut, ota yhteyttä tuotetukeemme.